giovedì 11 agosto 2011

Le strade delle capre

Le strade delle capre non finiscono mai.

Certe nascono un giorno e finiscono il giorno dopo.

100_0230

Quando le vedo partire di mattina mi emoziono sempre. Superano il recinto con passo incerto, insicuro, bramose di libertà eppure timorose di essere inseguite dal cane e ricondotte indietro.

Dapprima partono scomposte, si spingono e si strattonano. Poi, passata la paura, si rilassano e cominciano a camminare distanziandosi l’una dall’altra, in coppia e, nei tratti più angusti, in fila indiana.

100_0547

Chissà cosa pensano mentre vanno via, se hanno già programmato la destinazione durante la notte precedente o se sono le contingenze della giornata a spingerle ogni giorno verso una nuova meta: un cane, un’auto o un turista incontrato per la via e accompagnato per un po’.

Io inseguo il loro andare con lo sguardo, poi rincorro il tintinnio delle loro campanelle, fino a quando immagino di aver interpretato il percorso. Durante il corso della giornata, a intervalli più o meno regolari, controllo il loro girovagare, armata di concentrazione uditiva e binocolo.

Immancabilmente a un certo punto fanno perdere le loro tracce, perché sono troppo lontane anche per avvertire lo scampanellio, o pascolano dietro un avvallamento che ne confonde le tracce.

Per tutto il mese di giugno si intrattenevano nei pressi della Capanna Grossalp, giocando a nascondino tra gadunsci e stallette. Era facile localizzarle e andare a prenderle.

100_0236

Poi hanno cominciato ad allontanarsi sempre di più, Tell, Bocchetta, Boccioni..in 5 minuti sono capaci di spostarsi da una parte all’altra della montagna con una agilità incredibile, alla ricerca dell’erbetta più buona, anticipando anche le mucche.

Ma alle 15.30, quasi sempre puntuali, tornano a casa. Tutte. O quasi. E quando è “quasi” bisogna andare a cercare quelle che mancano, sempre le stesse.

100_1342

100_1647

Tornano mentre faccio il riposino pomeridiano, e spesso il loro scampanellio mi sveglia e mi conforta, per oggi niente scarpinata impossibile. Allora corro a ringraziarle, con una buona manciata di sale e qualche coccola, che anche alle capre non fanno mai male!

100_1655

100_1395

1 commento:

  1. Ricivutu esse di ricivete terapiji di u depot di orale o futuri di injezziunale, sti bisognu di visita di assistenza medica per a medicazione è di surviglianza di a sicura è a risposta. Sì i pazienti sò trattati bellu prima, prima chì lotu di danni à u sistema immune hè accadutu, l'expectativa di vita hè vicinu a u normale, finu à quandu stanu nantu à u trattamentu riprova. In ogni casu, quand'ellu ùn viaghjanu micca a terapia, u virus ribella à u nivellu altu in a maiò parte di malatie, à volte nunda di a malatia gravi, perchè aghju passatu questu quì è ancu un risultu aumentatu di morte. U scopu di "cure" hè sempri invece, ma averemu crede chì u mo guvernu hà fatti milioni di drogues ARV invece di truvà una curazione. per a terapia persunalizata è di surviglianza. L'ARV sola ùn pò micca guariscenu l'HIV comu di i celluli chì sò infettati sò largamente CD4, e di i celluli di memoria, è possibbilmente di altre crescenu chì actanu cum'è reservorii longu. VIH potu oculari in sti celluli senza esse detecati da u sistema immune di u corpu. Per quessa chì ancu quandu ART viaghjate ubligatoriamente di e volta di infezzjoni di i celi, ghjunti chì anu infughutu prima di a iniziativa di terapia persistenu è da issi reservorii u VI rebbia si u trattamentu hè statu. "Cure" pò esse qualchissimu un cura di eradicazione, chì significa à ridirete solu u corpu di u virus di reservatu o una curazione HIV funziunale, induve ellu vi pudete esse in i celluli di u reservatu; ma a rebutioni versu nivellu elevatu hè impeditu dopu a interruzzione di terapia. L'Itua Meditazioni Herbalificà me crede chì ci hè una speranza per e persone chì soffrenu, a malatia di Parkinson, Schizophrenia, Cancer, Scoliosis, Fibromialia, Fluoroquinolone Toxicity
    Sindrome Fibrodisplasia Ossificans Progressiva.Fatal Familial Insomnia Factor V Leiden Mutation, Epilepsy Dupuytren's disease, Desmoplastic tumblr-cellulose, Diabetes, Celiac disease, Creutzfeldt-Jakob disease, Amyloid Cerebral Angiopathy, Ataxia, Artritis, Amyotrophic Lateral Schloss, Alzheimer's, Adrenocortical carcinoma.Aquenza, I malatii allergii. Hiv_ Aids, Herpe, Copd, Diabetes, Hepatitis, aghju avete infurmatu in elli cumu guariscenu Tasha è Tara, per quand'e cuntattate à Ghjesù à drituherbalcenter@gmail.com, ancu parlatu nantu à u whatsapps +2348149277967 crede à mè era faciale aghju bevutu a so ricerche di erba erbi per dui simani è i guariscenu cum'è chì ùn hè micca Dr Itua un omu maravigghianu? Sì hè ellu! Aghju aghju aghju datu tantu, vi cunsiglià sè si avete suffrutu da una di e malatie. Pls cuntattu per quellu chì hè un omu bonu.

    RispondiElimina